7 haftalık hamileğim ilk randevu alıp bebeğime baktırmaya gittim. Doktor baktı kesem vardı ama kesenin içinde bebek yoktu. Doktor daha gelişmemiş olabilir yada boş gebelik olabilir dedi😔 10 gün sonra yine gidecem bakalım hayırlısı bişey görünürse gelişti eğer bişey yoksa hala kesemde boş gebelik olur. İlk hamileliğim üzülürüm ama daha gencim eşim çok destek çıkıyor bana onun sayesinde daha güçlü oluyorum. Sizce 7 haftalık hamile olan biri için bebeğin görünmemesi tuhaf mı. Ben şöyle de tahmin ettim inşallah öyledir de Belki de ilk yumurtlamadan tutmamıştır daha sonrasında tutmuştur belki bebek o yüzden görünmüyordur. Herşeyin hayırlısı olsun bunu diliyorum☺️