Arkadaslar merhaba. Ilk evlendigimde yaklasik bi 15gun falan ilsikiye girememistim korkumdan. Suanki doktoruma gittim alttan muayene etti ve vajinismus olmadigimi soyledi. Cunku rahat muayene ettirmisim kendimi. Ondan sonra iliskiye de rahat girmeye basladim yalniz hamileligimde birkac kez zorlandigim, aci hissettigim oldu. Ve bu cok normalmis. Her neyse durumumu kisaca ozet gectikten sonra, Dun cati muayenesi oldum. Hastane resmen benim cigliklarimla inlemistir 🤦♀️ doktorum her seyin normal catin da gayet musait sen istersen normal dogum yapmaman icin hicbi sebep yok dedi. Yalniz boyle yaparsan kendini kasip geri kacarsan bebegi vakumla aliriz. O yuzden biraz rahat olman lazim dedi.... benim hep bi korkum var, kucuklugumden beri agda yaptirirken de dahil ya bir de oraya bir sey olursa korkum var mesela. Onceden hep kizlik zariyla ilgili oldugu icin korktugumu dusunuyordum ama simdi o da olmadigi icin niye bu kdr korkup kasiyorum kendimi bilmiyorum. Simdi sorum su ;) bir tek ben mi oyleyim yoksa herkes korkuyor mu bu cati muayenesinden? Yani herkes rahat rahat acip kendini hic kasmadan o catalda durabiliyor mu? Bir de boyle oldugum icin normal dogum yapamaz miyim ben? Hep korksam bile dogum esnasinda sancilardan kendimi kasmayi akil edemem diye icimi rahatlatiyordum. Bu dogru bir dusunce mi acaba? Kisacasi yardimizina ihtiyacim var dostlar😓