Benim doktorum o haftalar için bebek hareketlerinin ara ara durgun olabileceğini bunun normal olduğunu söylemişti. Benimki de önceleri çok güçlü olduğu halde 26dan beri hafif vuruyor, şu an 29 içindeyim haftada 1 2 gün kıpır kıpır olup sert vuruyor 🤷♀️