filizzzz hanımlar özür dileyerek sormak istiyorum 12+4 haftalık gebeyim eşimde ucuk vardı acaba öpüşme yoluyla bebeğe bi zararı olurmu yardımcı olursanız sevinirim
2104 filizzzz hiç sanmıyorum benim dudağımda var bildiğin silikon yaptırmışta patlamış gibi 😄😄😄 inşallah bişey olmuyordur. Vectavir diye küçük bir uçuk kremi var 2 günde geciriyor.
Benay10 filizzzz o uçuk bebek doğduktan sonra tehlikeli ayyy ilahi ne kadar masum geldi bu soru bana 😂
filizzzz Sevval yani bebek doğduktan sonra dısardan birinden bulaşması zararlı demek istediniz dimi ? suan bebeğime geçmesi bi zararı olmuyo
filizzzz Seyma_1234 yani eşimden geçmesinin zararı olurmu bilemedim ilk gebeliğim giç bi fikrim yok kafama takıldı
Sevval filizzzz uçuk mikrop bebeğinde bağışıklık sistemi güçlü olmadığı için ölme olasılığı bile var o derece riskli
filizzzz Benay10 beb Benay10 yani bebek doğduktan sonra mı bebege bulasması zararlı oluyor tam anlayamadım inanın bilmiyorum içime bi kurt düştü 😔 mazur görün beni bilmyiorum ☺️
Benay10 filizzzz bebek doğduğunda uçuğu olan kişi öpmez Allah korusun bebeğin ölümüne kadar gider ama şuan bir sorun olmaz korkma
Sevval filizzzz aynen öyle diyorum bebek doğduktan sonra uçuklu dudakla öpülmesi riskli ama şuan sadece size geçer bebege zararı yok
filizzzz Benay10 Benay10 çok tesekkür ederm içim ferahladı doğuncada zararlı oldugunu zaten bilmiyodum onuda öğrendim ☺️
Bsecill filizzzz dikkat etmenizde fayda var bence, geçen benim eşimdede çıkmış uçuk yanağımdan bile öptürmedim 😊 uçuk geçince öp mikrop bulaşmasın şimdş dedim
filizzzz Bsecill cok iyi yapmıssınız gercekten☺️ bn hiç dikkat etmedm sonradan gördüm ama artık dikkat edicem insallah tesekkür ederm ayrıca☺️
filizzzz Deletedmom133 gebeliğe dair hiç bsey bilmeyince ☺️ münasebette hiç bulunmadm ayrıca gebe oldugmdan beri onu hç blmiyorm