Dududogan07 Acaba saatlerine dikkat ediyor musunuz ? Benim bazen yarım saat 1 saat oynama oluyor ? Bi sorun olur mu ?
_zehra_ Dududogan07 ben çok edemiyorum yaa yatarken yapıyorum iğneyi. Bazen 11 de yatıyorum bazen 1 de
Merryy Dududogan07 benimde yarım saat 45 dk oynuyor şuanda herhangi bi sıkıntı olmadı çok şükür ama fazlada geçirmemeye bak canım
Uzumtanesi Dududogan07 sağlık ocagindaki ebe en fazla 1-2 saat oynasin mecbur kalmadıkça hep aynı saatlerde yap demişti bana
Alparslanmoms Dududogan07 9 ay boyunca aynı saatte vurdum ben . Sadece kan sulandırıcı değil tüm ilaçlar düzenli kullanıldığında daha faydalı . Saat kurardım evde değilsem de yanıma alır vurabileceğim yerde vururdum 😊
Prenses39 Ben genelde saatinde yapmaya çalışıyorum fakat dün 5 saat falan gecikti evde olmadığım için bence çok sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Misssimsek Ben saati saatine yapmaya çalışıyorum yani aslında tum ilaclarimi her gün aynı saatte almaya dikkat ediyorum ama bazen 15 20 dk oynayabiliyor bişey olmaz sanırım çok değişkenlik gostermedikce
cerrah61 Dududogan07 1 saatten bir şey olacağını sanmıyorum ya benim de yarim saat bazen 1 saat gecikiyor ya unutuyorum ya başka bir şeyle meşguliyet halinde oluyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım da😊 yine de bence 1 2 saatten fazlası icin dikkat etmek lazım
Balgebe cerrah61 bende çok saatinde vurulamıyorum canım doktora sormuştum antibiyotik olmadığı için aynı saaate olması gerekmez demişti
cerrah61 Balgebe bence de kuzum zaten cok cok önemli olsa doktorlar üstüne basa basa soylerdi antibiyotik kullanımında yaptıkları gibi :) bisey olmaz Allah’in izniyle ☺️
anjel_selinaa Dududogan07 Ben her akşam iğnemi aynı saatte vuruluyorum canım doktorumda öyle demişti... Tbi 10,20 dk onadığı günde oluyor ama genelde şaşmaz