Yagmur2020 20-21-22 Haftalarda girdim diye hatırlıyorum. Ama başka doktora da gitsen bebek küçükse onlarda göremez tam ölçümleri yapamayabilirler. Mesela 21. Haftada beyinde olması gereken Bir zar varmış onu görmemişlerdi. Ama bir hafta sonra onu da gördüler. Zaten iyi olduğunu belirten bütün şeyleri söylemiş doktorun. Memnun değilsen değiştir bence daha ilgili doktorlar var tabiki. Ben çapa tıp fakültesinde yaptırdım testimi bir prf geldi 5-6 tane asistan ders anlatır gibi anlattı öğrencilerine. Bana da sadece şuan için ters giden bile şey yok dedi çıktı gitti. Bence bunu demesi bile yeterli ama insandan insana farkediyor. Ben çok evhamlı bir insan değilim ondan sanırım.