Emi cok sükür 🙏🏻 Bak bende de amniyotik bant vardı , arastırdıgımda nelr nelr yazıyordu.. insan cok tedirgin oluyor . Ama suan mesela sükür bişey yok .. iyi düşün , tıp cok ilerledi . Benim yeğenim gözü sürekli saga kayıyordu , doktor hem gözlük verdi hemde egzersizle düzeldi . 👍🏻 Allah can saglıgı versin . Düzelir tabi .