Mzgn_tr Kızlar bebeğim iriymiş o yüzden şekerim var mı diye şeker yüklemesi yapmmı istedi doktorum. Ama em zararlı olduğu için pek yanaşmıyor aslında bende ama doktor yapmamı söyledi bebeğim için eşim yinede sen bilirsin diyor size ne yapmalıyım 😔😣
ozgeya Mzgn_tr Tabi ki de yaptırmalısınız.Doktorunuz ne söylüyorsa onu dinleyin.Gebelik şekeri farkedilmediği vs durumlarda ortaya çıkan sonuçlar çok daha tehlikeli.
Mzgn_tr Caglatpl bu nasıl bir yorum peki siz hiç araştırmadınız mı hanımefendi sadece Türkiye’de yapılıyor bu şeker yüklemesi bazı Profesörler hiç önermiyor!! Ben veya eşim ordan burdan çıkartmıyoruz böyle yorumlarda yapasınız sevirimmm