gamzeozer16 Sezeryandan 1 sene sonra tekrar hamile kalanlar varmı nasıl oluyor. Doktorum riskli olduğunu söyledi banada
Grhn gamzeozer16 korkmayın eltimin bebeği 5 aylıkdı ikinciye hamile kaldı tekrar sezeryan oldu hiç bir sıkıntıda olmadı şuan 9 aylık bebek
Rezzan gamzeozer16 kızım 9 aylıkken ogluma hamile kaldım 18 Arayla 2 sezeryan oldum çok şükür bi sıkıntı yaşamadım doktr bidahakine dikkat et ara olsun zaman geçsin demişti oğlum 5 e gircek şimdi 30 haftalık hamileyim korkma endişe etmene gerek yok 😂
Kaantoprak Aya girdiğimde hamile olduğumu öğrendim şu an ikinci bebeğimi kucağıma almama sayılı günler kaldı kendi isteğimle sezaryen olmuştum şükürler olsun ikinci gebeliğim de ilke göre bile daha sıkıntısız geçirdim ☺️ Doktorum da ikinci kez üst üste olunca bir şey dememişti kızar diye düşünüyordum eğer size destek olucak bir doktorunuz varsa inanın bana çok rahat oluyor ☺️
Badevehande Benim annem ben 9 aylıkken erkek kardeşime hamile kalmış aramızda 18 ay var ikimizide sezeryan doğurmuş ablamı normal doğurmuş. Sizinki daha kolaydı normal ikisine kıyasla daha zordu dedi
Sirkencubin Bana doktor iki sezaryen arasında 6 ay süre olması yeterli dedi. Doğumdan 3 ay sonra da gebe kalıp sağlıkla doğuranlar varmış asistanlar anlattılar.