Burcinnnn Arkadaşlar 1 hafta oldu doğum yapalı sezeryan oldum ama ishalim benim durumumu yaşayan var mı kimi duysam kabız olmuş bende korktum
SenaDerin Burcinnnn bağırsakların düzene girmeye çalışıyodur canım, bende genelde herkesin kabız olduğu durumlarda ishal olurum 🙃 bağırsaklarımızla alakalı bence. Probiyotik kullan , doktoruna da sorup enterogermina filan kullanabilirsin belki ...
Nurunilkmucizesi Burcinnnn Kabız olmayın yeterki. Bol su için vucudunuz buna ihtiyac duyuyordu :) zamanla siz yürüdükce kendinize geldikce Allah’ın izniyle düzelir diye düşünüyorım. Ama suyu aksatmayn :)
Burcinnnn MERVEATALAY evet bi avantaj ama ishal olunca da acaba anormal bi durum mu var diye düşünmedim değil
Sweetblonde88 Burcinnnn antibiyotik ishal yapmış olabilir. Gıdalarla düzene girer pirinç haşlaması yogurt patates haşlaması vs. Tüketin. Probiyotik kullanabilirsiniz. Gecmiş olsun