Kızlar doktordan geldim yumurtan çok güzel 25mm olmuş dedi,klomen kullanmıştım,yarın sabah için çatlatma iğnesi verdi ancak iğnesiz çatlar mı sormayı unuttum,sizce nasıl yumurtanın boyutu,yarın özellikle akşam ilişki olsun dedi sonra 4-5gün daha ara ara olsun dedi,valla iğneyi vurdurmasam çatlar mı bilemedim sorunum yok aslında çatlama gibi🤦🏻♀️🤷🏻♀️