Kızlar ben şuan 30+5 günlük hamileyim bana yaklaşık 2 ay önce renkli ultrason için gün verdiler 2 hafta sonra gidicem benim yeni aklıma geldi bu ultrason neden isteniyor yaptıran ve bilgisi olan var mı ben daha önce hiç renkli ultrason çektirmedim devlet hastanesinde doktor gün verdi,neden istediğini merak ediyorum birde o ultrasonda da kilosunu falan ölçüyorlar mı ona göre normal kadın doğum doktoruna randevu almama gerek var mı sizce normal kontrol için yoksa renkli ultrason yeterli mi 🙄