Neden zararlıymış? Ben de dün yaptırdım. Normalde sıfır şeker besleniyorsanız bir şey diyemem ama daha beterlerini yiyip içiyoruz. Ayrıca önlem alınabilecek bir durum. Benim ne bebeğim iri, ne suyum fazla ne de kilo aldım. Buna rağmen doktorum istedi yaptırdım. İhmal etmeyin