Ltfye_kvkln Semra3545 bizim bi tanıdık 1 ay önce Doğum yaptı. Sezaryen oldu. Normalde 1700 müş ama biz mesai saatleri dışında gittiğimiz için bizden 2200 aldılar dedi.