Hiççç yok endişe etmeyin benim göğüslerimde büyüktü ama süt gelsin diye çok uğraştım bebeğe yetecek kadar anca geliyordu hep mama takviyeside yaptım genetik bişey sanırım annem ablamda aynı sıkıntıyı çekmiş hatta onlar hiç emziremediler ben çok uğraşmayla 13 aylığa kadar emzirdim arkadaşların küçücük fışkırıyo önemli olan üretim 😂 endişelenip canınızı sıkmayın