38.haftamiza girdik1 haftadir ic çamaşırm pijamam da dahil surekli islak. Ozellikle gece islandigimi hissedip uyaniyorum bu duruma. Doktor idrar kaciriyorsun su sızarak gelmez bardaktan bosalir gibi gelir dedi ama korkuyorum sizarak gelen olduğunu okuyorum basina geln var mi boyle idrarsa ben napcm bu hep boyle devam mi etcek 1hafta oncesine kadar yoktu bu durum😒