Dilber63 Kızlar bu haftalarla sabahları ozellıkle asırı mıde bulantım oluyo halsızlık cabası normal mı bu durum sızde de oluyomu 🥺
Nurdlmc Dilber63 artık son zamanların ve bebeğin aşırı sıkıştığı için midene baskı yapıyor yanma bulantı olması çok normal canım bulantı için ben bilekte akupunktur noktasına masaj yapıyordum internetten bakabilirsin yanma için soğuk süt birebir.
Ltfy 38+4 bende 1 aydır aynı şeyleri yaşıyorum. Hele bu sabah daha fena uyandım tutmasam kendimi kusarım 😟
Esraygtf Dilber63 bende hiç mide bulantısı cekmedim ilk aylarda. Ama doğum yaklaştıkça mide bulantısı oluyormuş
Dilber63 Esraygtf ya yuruyus yap bol bol merdıven cık Keske bnmde olsa haftaua bnm konrtolum baklm bu haftaydı aslında esım gorevde dıye haftaua erteledım
Esraygtf Dilber63 boynuna kordon dolanmıs o yüzden bir an evvel doğsun istiyorum ama bi taraftan da hala gözüme kücük geliyor 😂 suniye gerek kalmadan şöyle 38-39 da geliversinler🙏🏻
Dilber63 Esraygtf yok ya 38 ıdeal artık hareketlerı bıle can yakar oldu oda dogup rahatlasın bnde cocuk mındar oldu mınacık yerde😂
Esraygtf Dilber63 evet gercekten o dirsek ve topuk beni bitiriyo😂 bir an evvel sağlıkla gelsinler inşallaah sıpalar :)