Lyla07 papatya05 aslında bu kişiden kişiye değişir doktorum bana Gebeliğimi ilk öğrendiğimde yasak koydu 2 hafta sonra gittiğimizde hem kalp atışını duyduk hemde rahim kontrolü yaptı herhangi bir açıklık yok bebek yeri sağlam ilişki serbest dedi
Nl-oguz3561 papatya05 ilk 3 ay yapilmamasi taraftariyim canim malum bebekler yerlesmeye calisiyo o aylarda
Esra_benzek papatya05 ben doktoruma sormadım doktorumda binrisk görseydi söylerdi zaten bende hiçbir sorun olmadı şuana kadar
Bestem Bana bebeğin kalp atışını duyana kadar önermemişti cnm doktor.Sende mutlaka sor doktoruna riske atma bence
papatya05 Bestem kalp atışını duyduktan sonra bir kaç hafta sonra düşükoldu doktor da hep sorun olmaz demişti kafama takıldı
gzmuygn papatya05 Kanama yoksa sorun yok diyor doktorlar ama işte insan korkuyor.İlk 3 ay biraz ara vermekten sıkıntı olmaz herhalde sonrada doktora danışarak tekrardan olabilir
papatya05 Eliflercee tabi artık bunları neden olduğunu düşünmemek lazım bizim doktor hep sorun olmaz diyordu olacağı varmış
papatya05 Lyla07 inşallah en yakın Zamanda yeniden hamilelik haberi alırım isteyen herkes inş işte bir şekilde düşük oldu bunları düşünmekte gereksiz tabi önümüze bakmamız lazım
Lyla07 papatya05 amin inşallah yakın zamanda tekrar bebek haberi alırsınız 🙏 kendinizi üzmeyin şanslısınız ki hamile kalabiliyorsunuz. Herşey Allah’tan umudunuzu kaybetmeyin yeter ♥️🙏