Esrelf ZeynepDemiraglar gebelikle başlayan bir ağrı ise bel fıtığı değilsinizdir. (Tabi aynı zamanda ağır bir işte çalışmıyorsanız. ) vücudun ağırlık merkezi değiştiği için bel ağrısı olur normaldir.