Kızlar 39+3 günlük hamileyim pazartesi günü doktor muayenemde doktorum bebeğin suyunun azaldığını ve bulanık olduğunu söyledi beni hastaneye yatırdı sabaha kadar nts ye bagladilar 5 tane 1000 lik serum taktilar suyumu fazlalastirmak icin sabah muayene oldugum da hic bi etkisi olmadığını söyledi ayrıca bebegim doğum pozisyonunda ama asagiya inmemis ve bana 3 tane seçenek sundu 1 incisi suni şancı veririm ama tutar mi tutmaz mi bilemem sancidan sonra sezeryana da alabilirim dedi 2 incisi bana kalsa hiç riske atmayalım su anda sezeryana alalim dedi 3 uncusu hergun kontrole gel nts ne bakalim ultrasonda bebeğin durumuna bakalim dedi. Ama cok korkuyorum boyle olan var mi kızlar normal doğum istiyorum.