Bebegumveben **merhaba hanımlar bebisim allahın izniyle marta geliyir malum havalar soğuk. Petek tek başına yeterli olmaya bilir özellikle banyo yaparken. Acaba ufak ısıtıcı alsammı bir onerisiniz var mı? Teşekkür ederim şimdiden **
Afrakurt Duş aldırırsan falan gerekli diye düşünüyorum ben canım. Benimde doğumum 20 gün sonra aldım ısıtıcı her ihtimale karşı