Kızlar günaydın moralim o kadar bozuk ki; dün akşam muayene zamanımdı. Çok şükür bebek ve bende herşey yolunda idi. Ama doktorum hastaneden ayrılmayı düşündüğünü Kıbrıs’ta bir iş teklifi aldığını söyledi. Pazartesi görüşmeye gideceğim dedi ama kafasında bitirmişti burayı ben anladım. Aşırı kaygılı biriyim, başlarda doktoruma dair de kısa bir süre kaygılandım. Çok rahat biri falan diyordum. Ama sonra birbirimize çok alıştık, o rahatlığı bana çok iyi geldi, kaygılarım azaldı. Ona çok ama çok güvendim. 14+5deyim. Şimdi onun gidecek olması beni çok üzdü. Yeniden bir doktor arayışına girmek zorundayım. Doktorum çoğu günler gece nöbetçi oluyordu, o yüzden bir sıkıntım olsa aklıma bir şey takılsa, korksam hemen atlayıp hastaneye gidiyorduk. Ve akşamları nöbetçi olduğu için saat 21.00 e randevu alıp, eşimle birlikte kontrollere gidebiliyorduk. O izin almak zorunda kalmıyordu böylece. Kafam çok karışık, yeniden bu şartları sağlayan beni rahatlatan bir doktor bulabilir miyim diye çok korkuyorum. Lütfen bana Anadolu yakasında oturan çok güvendiğiniz bir doktor varsa önerir misiniz? Maltepe’de oturuyorum. Şimdiden teşekkürler 🤦🏼♀️