Günaydın anne adayları bugün çok güzel bir rüya gördüm 14+3 üz rüyamda normal doğumla bir erkek bebeği doğurduğunu gördüm Ağrı sancı olmadan rüyamda doktoruma dikiş atacakken beni uyuşturun falan diyroum her anını gördüm. Daha cinsiyetini öğrenemedik bebegimizin erkek mi acaba ki :)