Derya_nisan merak etme canım benim ilk oğlum 32 haftalık 1500gr doğdu evet zor bir süre anne için çok zor evladinin yanında olmaması ama gecicek ve çok güçlü ılıcak merak etme inanılmaz güçlü oluyor erken doğan bebekler benim oğlum şuan 7 yaşında ve yaşıtlarından çok önde.Biliyorum çok zor ama sana tek tavsiyem o küçük meleğinin sanaa ve sütüne çok ihtiyacı olduğunu bil kendini harab etmek yerine güçlü olki sütun gitmesin bebeegin hissetmesin.Tecrubemden böyle konuşuyorum ben çok harab ettim kendimi 1 ay hastane köşelerinde yattım hastalandım sütüm gitti çok zordu.Rabbim evladını sana bağışlasin canım dualarım seninle 🙏🙏