Moralim çok bozuk kızımı küvezde bırakıp geldim 30.haftama girdiğimde şiddetli ağrı ile doktoruma gittim açıklığım oldugunu ve bebeğin aşağı indiğini söyledi doktorum akciğer geliştirici iğne ve ilaç verdi sadece 3 gün kullanabildim 4. Günün sabahı tekrar ağrı ile gittiğimde doktorım acil sezeryana alınmam gerektiğini bebeğimin içeride kalmasının sakıncalı olduğunu söyleyerek ameliyata aldılar. O kadar çok haykırdımkı daha çok erken diye 1 saat içerisinde doğumum gerceklestı kızımı koklayamadan küveze koydular 5 gün oldu hala solunum cihazına bağlı içim parçalanıyor canımdan bir parçayı bırakıp geldim sanki hafta da 3 gün görüş var ama bana ağır geliyor dayanamıyorum kıyamıyorum allahım cok zor kımseye yaşatmasın dua etmekten başka birşey gelmiyor elimden lütfen bebeğim için sizden allah rızası için dua istiyorum. Allahım nerde varsa benim yaşadıklarımı yaşayan sabır versin güç kuvvet versin😔😔😔