Herkese merhaba oncelikle bnim hikayem de boyle iste kizlar oncelikle 1aralik gecesi sabaha karsi 4 bucuk gbi uyandim tuvalete kalkmak icin kalkmamla beraber ilik bsey bosaldi bacaklarimn arasindan ama cis asla degil zaten biliyorm ilk dogumumdan suyum geldi esimi kaldrdim ama bn sakin degildim bi trlu cunku erkendi😱😔oyuzden elim ayagima dolasti ve gercekten hcbrseyim hazr degildi onuda cok dsunmedim ama ablm zaten getrir diye nyse bz acilden grdik dogumhanye ciktik bu arada bn ilcede yasiyorum ebe alttan muayene etti suyun siziyo 1 parmk aciklik doktoru aradilar tabi ama doktor gelmedi hftam erkn oldgu icin yenidogan yogun bakim unitesi olmadgi icin dogum olursa risk alamayiz deyip bzi sevk ettiler ildeki bi devlet hastanesi tabi orasida kabul etmis ambulansla ciktik ama bnim suyum tabi surekli geliyo iki sedye altimdaki pantolnm sirilsiklam oldu tabi bn aglmya basladim ister istemz strese grdim nyse geldik hastaneye bni apar topar aldilar yine bi alltan baktilar ebenn biraz yuzu asildi bebek ters geliste dedi😔tabi bn yine bi yikildim o anda nasl olcak norml dogum olmaz diyorm sezaryan bni korkutuyo kafamda deli sorularla birazda aglamkli bi sekilde bni aldilar sanci odasina bnim suyum hep geliyo ama sancim uoktu cok hafif ve gercekten altimda sadece hasta beziyle yatiyorm cnku geceligim hcbrseyim uok 😔sonra gelip gdip ebeler alttan bakti bebk makat gelis aciklik 3 cm sadece ve ebelerin cogu cok guler yuzlu tatli dilliydi ama hepsi diyoki makat geliste olsa norml olabilir oyle dogan cok cocuk var fln bnde allh biliyo ya norml olcagina hc inanmiyorm bu sekilde sonra doktorum geldi all bnkere razi olsun enzar bey ona sordum tabiki bna oyle guzel acikladi ve dediki normal dogum olmaz cnku makat gelis once popo ve ayaklar gelicek bebegin kafasi yukarida kalicak ve gobek kordunuyla cikicak buda norml dogumda bebk icin cok riskli zaten dedi sen icini ferak tutt dedi tabi cger gelstrci yapldi bna aksama kdar nstden ayrilma kalp atislarini takip edicez aksama degerlndricz dedi ve gtti tani orda tek basinasin telfon yok esim dsarda sonra rica ettim ve esimn yanina ciktm ablm esyalrimi getrmis onlari aldim yiyecek bseyler aldim tekrar grdim hep nstye takiliyim ve yatiyorm bu arada normal dogum ypanlarin seslerni duyuyorm allhim yardim et herkese diye dua ede ede bebk seslrini dyup rahatliyorm bi anne dha kavustu bebegine allhim bnde sag salim kavusiyim diye dualarla aksam oldu doktorm geldi sabh sezaryana alicaz seni dedi sakin nsteden ayrilma tamm dedim sonra aksam yemgine cikardilar ailmzin yanina tabi bn ciktim 2 tane ablm esim kayinvalidem hpsi bkliyo onlari gorunce sarilip agladim o an oyle zorki icerde tek basinasin cok moral oldu tabi onlarla konusmk bni motive ettilermoral verdiler yemk yedim tekrar iceri yine nstye grdim gce doktorm geldi 11bucuk gbi seni alalim bu gce cnku 2 doz cger gelstrci vruldu etkisi geciyo sabahibklemeyelim tabi bn gne sok😱ama
ebemden allh razi olsun bna cok moral verdi tatlim canm korkma hcbrsey olmucak gulu ol esinede haber verdik merak etme bu sekilde bni haxrladilar o anda tek ypmaniz gerekn moral sakin klmak guclu olmak dua etmk allha guvenmk dua ede ede ameliyata grdim anestezi uzmanim cok iyi bir kadindi bns sarildi elimi tuttu sakin ol dedi sen cok guclu bi annesin simdi bebgine kavusacaksin diye konusarsk bebgimi aldilar tsbi bn titredim agladim karsik duygular icinde sonra bi aglama sesi geldi doktorm dedi canavar maasalh bak nasil agliyo ignelerin etkisi bunlar dedi ve bna getrdiler yanagima dayadilar mis gbi bir koku cennetden bi hediye kokladim optum hmn aldilar yogun bakim kuvezine ama saglikli dogdu 2720gr 48cm boy solunm icin yogun bakim kuvezine alindi bska sikintsi yok cok sukur bn odaya aldilar tabi his yok uyusuk heryerim yatrdilar sabh kndime geldim uyusuklgum gcti sondayi cikardilar yuruttuler bni tabi ilk yrume ayaga klkma bunlar sancili ama geciyo merak etmeyin ve o kdar cok drendim cnku gundz 2 de bebgimin gorus saatiydi yarim saat gormk icin kndimi toparlayip bol bol yurumem gerekiyodu sonra 2de esim tekerlilki sandalyeyle bni goturdu yogun bakima maske taktik onluk gydik bone gydik grdik kuzum yatiyodu kuvezde tabi damar yolu acmislar burnnda hortm aglmya basladi tabi bnde agldim konustum onunla sesimi duyunca sakinlefi gozlerni acti sonra uyudu kisacikti ama onun sagligi icin orda bi sure klmak zorunda
Ben hala yatiyorm hadtanede sut sagiyorm sutum glmedi dha sutum glse goturcem siringayla fln ama yok bkalim insaalh gelir kizlar allh herkese kolay saglikli dogumlar nasip etsin bnde hic boyle hayal etmemistim ama nasip boyleymis annler guclu olmk zorunda bn hep kizima kndime inandim allha guvendim insaalh biran once sag salim kavusup evimize donucez
Bnim hikayemde boyle iste 😊👍