Zehraak suyun az diye yatırdılar şimdide suyun iyi diyorlar sürekli alttan muayene ediyorlar ve nst ye bağlıyorlar iki gündür sıkıldım ..nst de ağrı çıkıyo ben hissetmiyorum ve açılmam yoktu iki gündür.. bugün doktor muayene ederken az bişey kan geldi şuan 10 dk da bir alt karın kasılmam var bakalım hayırlısı