laboratuvarbebegi1 Kızlar nasıl gidiyor sizde 😍 uykular uykular oldum ara ara sancı bol bol nefes darlığı bel ağrısı bugün kontrolum var sezeryan için gün verir mi acaba heyecanla bekliyorum 😭
Gizemabc laboratuvarbebegi1 günaydın ben de bugün tam 37.0 olduk. Dün Urfa’dan Adana’ya geldim. 4 saatlik yol işkence oldu🥴 İzne girdim. Doğurmaya bir adım daha yakın hissediyprum
Sevilay_dvc laboratuvarbebegi1 ya ne kadae hoş demi. İlk zmaanlar bole 30 larda olan hamisleri gorunce ayy diodum ben ne zmaan olcam acaba. Ama simdi 37 olduk 😍😍 yeni bir hayata adim atmaya yaklaştık. Daha dunki cocuk olan ben simdi bi evladim olcak ve ayaklarimin ustunde durmayi birini buyutmeyi ogrenicem. Bu cok farkli bi sey. Bence kadınların hayat donum noktasi bu. Herseyi degistiren sey bu ❤️👣 hepimiz saglikla kucagimiza alalim insalla 🙂
Smnl laboratuvarbebegi1 37+1 yarın kontrol var. Çok heyecanlıyım ne zaman gelecek acaba. Sürekli nişan geldi mi diye külot kontrolü ile ilerliyor 🙈 bakalım yarın doktor neler diyecek😍
Vera18 laboratuvarbebegi1 36+4 bugun kontrolüm var artık hiç uyuyamıyorum bütün gece öylece bakınıyorum, iç bacak ve kalça ağrım oluyor 🤦♀️ vakit yaklaştıkça doğuma dair belirtiler kovalıyorum duygusal bir karmaşa içindeyim bu aralar 😅
Leyla9292 laboratuvarbebegi1 bize büyük bir ihtimal 12 aralık dedi net olmamakla beraber bende yarn gidip net öğrenecem inşalla.uykular aylardır haram birde diş ağrısı eklendi üzerine herşey çok zor geliyor artık adım atmak dahi.
hsaglam Hlal canım benim de 37+1 bugün muayne oldum. Çatı muayenesi de yaptı doktorum. Aynı gidiyoruz seninle 😊 sağlıkla gelsin kuzularımız 🤗
Foto03 laboratuvarbebegi1 37+2 karnım iyice düştü aşağıya bel bacak ağrısı yalancı sancılar heran tetikte bekliyorum yarın kontrol var bakalım ne dicek doktor 😍 hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah bebeklerimizi ❤
Yeliz2311 Bende 37deyimm cumartesi doktorumuz gun verecek 😍 Bir yandan seviniyorum bir yandan karnimda bebegime tekmelerine cok alistim uzuluyorum karnimdan alacaklar diye cok garip duygulardayim 🙄😀