Daha cok erken yakalamıssın benim ilki 22,48di 2 gün sonra baktım 22,58 cıktı ordaki doktor kimyasal bu dedi bende bıraktım baktırmayı. Geçenlerde kendi doktoruma kasıgım agrıyo diyr baktırmaya gittim hoca yinede beta istedi 1772 cıktı kese gözüktü. İlk baktırdıktan 1 hafta sonra cıktı son değerim. Doktorum bana dediki 2 günde bir baktırılmaz 1 hafta bekle çünkü geç döllenmlerdr bazen yavaş ilerliyo iki katına hemen cıkmıyo demişti. Bence sizde biraz bekleyin ya da illa yaptırcam derssniz değer benim iki katına bile katlamamıstı böyle olursa üzülmeyin