Bende 34+1 iken sancı ve 1 cm açılma çıktı 2 gece hastane de yattım. Bana da iğne yaptılar. Şuan evdeyim çok ayakta durmayacaksın dinleneceksin dediler. Yatıyorum işte Perşembe kontrol var ne diyecek doktor bilmiyorum.. 35+1 şuan biraz daha sabreder mi gelir mi . Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah