Ozlem35 Meliha0801 Ben mahsustan arada yorgani suratına doğru atıp cekiyorum uyansın diye 😂😂🤭🤭 Uyanıyor Iyimisin diyor, ayyy diyorum beni kaldır su icicem...Uykusu kaçsın da az konusayim diye...Dombili baykuş kalk hadi.dio 😂
Ozlem35 Uykuclimon Öyle bir geçiyor ki merak etme, asıl son zamanlar geçmiyor bak sıyırmak üzereyiz 😂🤭
Meliha0801 Ozlem35 ama bizim ayabamız yokki otomofil koltugumuz var pusetimiz onuyla sizin ayabaya binsek oluymu😂😂🤦🙈🙈🙈
rukiye-02 Meliha0801 ah ben o uyuyamadığım günler için öyle pişmanım ki 29 günlük kızım var gece uykusu yalan oldu keşke diyorum hamileyken daha fazla uyusaymışım şimdi ne gece ne gündüz uyku yok 😐
Meliha0801 rukiye-02 şimdi bizdede yok bende diyorum varsın doğunca beşikte ağlasın en azından biraz uyurm Simdi hiç uyuyamıyorum 🙈🙈
Kadriye-melek1 35+6 uyku muyku yok Valla sürekli burdayım 😂🤪 hayır doğum başlasa artık halimiz kalmayacak doğurmaya korkuyorum 👀🙄
Meliha0801 Kadriye-melek1 😂😂😂işte az kalmis seninde, o doğum korkusu bndede var bide uykusuz kalıyoruz doğururken uyumasak bari😂🙈🙈
rukiye-02 Meliha0801 bende öyle diyordum yeter ki vücudum rahatlasın ben uyurum her türlü diyordum ama öyle olmuyor ya malesef babasına veriyorum en fazla 15 dakika idare ediyor 😕