Lindam Merhaba hocam ben sizi batmanda doktor önerisi sayfasında görmüştüm bi ara denk geldi o sırada gruba yazamadım sonra da postu bulamadım. Ben midyattayım burda devlet çok kötü mardnle batman arasıda aynı sayılır diye bizde batmanda devam etmeye karar verdik medical parkta kemal beye gittik ilk defa erken doğum riskim var işinde çok iyi bi doktor dediler siz kime gidiyorsunuz acaba