Herkese merhaba kızlar , bugün 14:30 da 2 oğlumun ardından 1 tanede kızım dünyaya geldi🤲🏼
öncelikle çok fazla tepki gördüm 2 normal doğumdan sonra sezaryen istediğim için.hatta doktorum bile ameliyata az kala gelip eminmisin normal yapalım bence dedi. Ben herzaman annenin kendini nasıl rahat hissediyorsa onu yapması taraftarıyım.2 normal doğumumda güzel geçti fakat 3. De kendimi pskolojikmen bir türlü hazırlayamadım normele.Ve tüplerimi bağlatmayada kararlı olduğum için bugün sezaryen oldum,Çok şükür iyiyim bi sıkıntım yok.dünyalar güzeli bir kızım oldu.rabbim bekleyenleride sağlıkla kavuştursun.🤲🏼