mavi0811 en az bir hafta geçmesi gerekiyor üstünden evet hemen kendini heveslendirme ama umutsuzlugada kapılma rabbim en hayırlısını en hayırlı zamanda veriyor gerçekten kendimden biliyorum çok acele ettim hep acaba hamile miyim diye dusunup durmaktan beş seneyi devirdim çok şükür şimdi kızımı kucağıma almayi bekliyorum 15 günümüz kaldı inşallah senin içinde hayırlısını verir Allah'ım,kimsenin kucağını boş birakmasin rabbim 😊