Dilos1704 Bebeğinizi kaçıncı haftada gördünüz. 7. Haftaya yeni girdim Cuma günü kontrole gideceğim kese var ama bebek gözükmüyor böyle olup boş gebelik yaşayan ya da sonradan bebeğini gören var mı acaba. İlk gebeliğim ister istemez endişeleniyor insan.
GGD Dilos1704 bende sonradan gördüm canım 8-9 haftalıkken görmüştüm yalnıs hatırlamıyorsam endişelenme o yüzden. ☺️
Edase Dilos1704 canim ne zman gittin de keseyi görüp bebeği görmedin bende 7+2 de yani dün gordum daha bebegi
Dilos1704 Edase Keseyi 5 haftalıkken gördük. Cuma günü tekrar gideceğim inşallah hayırlı haberler alırız.
Dilos1704 Esra_benzek Bilmiyorum devlet hastanesinde sormadan hiç.bir şey öğrenemiyorsun. Sormakta aklıma gelmedi bakıcaz bakalım
Gamzegrgl 6.haftada kese,8.haftada kalp atışını görmüştük 13.haftada tam bebek şeklini almıştı canım 8.haftada nokta gibiydi
Edase Dilos1704 canim bende 5 haftalikken gittim keseyi görmeye zaten dr demisti bu haftada bebek gozukmez sadece kese gorunur diye o yuzden kötü düsunme hersey yolundadir gorurusun bu hafta insallah bebişini