Nuraslanklc incir06 şehir hastanesi takiplerim orada zaten memnunum doğum yapan kişilerden de bilgi alıyorum sürekli onlarda memnun ayrıldılar şükür
incir06 Nuraslanklc merhaba bn sincanda oturuyorum başak tıpta takibim ama orası poliklinik sadece 32+1 olduk şehir hast rand aldım bakalım perşembeye çok stresliyim