Kızlar lütfen bana yardım edin 13+3 olduk alttan muayneyle bakıldıgında koca bebek maşallah ama karından bakınca doktorum göremiyor kiloluyum kilom dan dolayı dedi ama baska bir doktora giitrim biraz bastırdı ama hemen göründü daha net hatta ölcüm bile alabildi kendi doktorum karından göremiyor yani ikisindede net degil alttan muayneden de bunaldım varmı benim gibi olan kaconxo haftasında görünmeye basladı ?