Allah düşürmesin oraya onların yüzünden erken doğum yaptım 33 haftalık suratsız ilgisiz sürekli azarlayan tipler. Doğumum özelde oldu ama kasılmalarım vardı bayram olduğu için doktorum izindeydi devlete gittim orasıda ümraniyeye sevk etti . Detaya girmicem Allaha havale ettim. Gerekli heryere sağlık bakanlığına cimere heryere şikayette buldunduk hala takipde