Yaya123 evet niyetim var fakat yışbaşını orda kutlayıp bi 10 gün kalıp geri döncez sonra doğumu orda yapmak istiyorum, ama şuan riskli bir gebeliğim var henüz plan kurmak için çok erken,, 4 hafta sonra 3 ayımı doldurmuş oluyorum, bakalım bana izin vericeklermi