Nuraslanklc aynenn ❤️ Özellikle kışın doğmasını istedim ❤️ İlk kızım 14 Kasım 2016da doğdu kış olduğu için evden çıkma gibi bir şey olmuyor sadece kontrollere gidip geldik ve çok rahattım ❤️ Tavsiyelerim bebeği kat kat giydirmenin bir anlamı yok biz uzun kollu atlet giydirip üzerine bir tişört ve onun üzerine penye yelek giydiriyorduk yeterli oluyordu, bide ayağına kesinlikle çorap giydirmek gerek patikli pijamaların üstünden bir çorap giydirince ayağı üşümüyor böylece gazı olmuyor ❤️ Emzirme konusunda bişey diyemiyorum ☹️ 28 gün sonunda etrafa kulak asıp salak salak ağladım sütüm birden kesildi hep mama verdim şimdi kimseyi umursamıcam eğer psikolojimi bozan olursa yanımda olmasını istemediğimi dile getireceğim 😬 ha bide bol bollll emzirmek istiyorum ❤️ Zaten yeni doğan bebek hep uyuyor emzir altını değiştir gazını çıkar yatır 😁 bir süre böyle devam ediyor ❤️ İnşallah hepimiz sağlıkla mutlulukla zamanında alırız yavrularımızı kucağımıza ❤️