SonGunlerim 38+6 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar hiç çatlağım olmadı. Bundan sonra da olur mu acaba diye korkuyorum. Bide çatlak olmamasına rağmen göğüs ucu doğumdan sonra yara oluyor mu? Bilgilendirirseniz sevinirim😊
FatmaAydnzcan 39+6.günümdeyim.prrşembe günü kontrolüm var sancım çok yok.Açılmam varmı yokmu bilmiyorum.Açılması olanlar hissediyormu aydınlatırmısınız?
TubaSari Canim benimde hic catlagim yoktu hamileyken dogum sonra goguslerim bacaklarimda vb yerlerimde hafif hafif catlaklar oldu yani anlican dogumdan sonrasina dikkat etmek gerek