Ness61 ilk 3 ay folik asit kullandım ,sonra gttim geldim hiç öyle kan testi ws yapmadı doktoru degstrdim iyiki degstrmisim gebelik paketi verdi bütün kan testlerini yaptı troit çıktı,her doktor iyi değil gerckden bu doktora gelmeseydim eğer troidim olduğunu blmicekdm