Bence bi anne adayi olarak bunu bu kadar takma canim sonucta sagliklida olsa down sendromluda olsa evladin senin oylede boylede dunyaya gelicek Allahin bi mükafati bize bole dusunerek hem kendine hem bebisine stres yapiosun zaten bebeklerin %50 sine down deniliyo ama rabbim esirgesin hepsi sapasaglam doguyo basima geldigi icin soyluyorum icini ferah tut ❤