Kizlar 13 haftamdayim ama bulantilarim gitgide artıyor doktor ilaç verdi ama o bile fayda etmiyo artik azalmasi lazimken dahada cogaliyo sanki napayim artık dun kontrolum vardi herşey çok normal dedi mide bulantim içinde ilaç verdi.ama duramiyirum artik😪😪😪