Merveozyilmaz canım hamileligim boyunca bir gün güzelce gezdiysem 3 gün yattım . Her bünye aynı değildir , neden üzüyorsn kendini . Bebişin saglikliyla yat dinlen kafana takma . Hamileliği güzel geçen arkadaslarim sende ne çok halsizsin derlerdi bana . Onlar hamile olduğu halde anlamiyorlardi beni . O yüzden vücudun sana ne derse onu yap . Yatmaya ihtiyaç duyduğunda yat .