Ben 2 haftadır çok fenayım artık cogerlerim çıkacak gibi 31+3uz doktorum antibiyotik ıgneye bile başlamak zorunda kaldı çünkü suyumda azalma ve bebekte yerleşme oldu erken doğum olmasın diye başlamak zorunda kaldık 😔 geçtimi derse iz malesef azaldı ama oksurek komple geçmiş değil. Oksururken çıkarttığım için hatta kuzum 2 hafta geriden geliyor kilo almadı hiç 😢😢 ama bu hafta kontrolde bakalım ne diyecek doktor 😷