duyguyildirim 39 haftalık hamileyim yaklaşık on gündür sağ gözüm acayip bir şekilde seyiriyor rahatsız edici boyutta. Başına gelen var mı acaba?
aslimutlu1 duyguyildirim göz segirmesi iyi birsey degil . Alerjin olabilir mutlaka doktora görğn . Damla vercektir
iiisilll duyguyildirim benim de sag gozum 36+da falan seyirmeye basladi doktor hatta gozunde seyirme var mi diye sormstu tuzlu yeyip cilt altinda odem olsmasndan sanirm olablcgni soledi yanls hatrlamiosam suan ben de 37+3 um ama gecen haftaya gre daha iyi suan gozum
Bsraucar duyguyildirim Canım göz seyirmesinin gebelikle bir alakası olduğunu düşünmüyorum normaldede insanların gözü seyirebilir. Tabi rahatsız ediyorsa bir doktora görün derim
glnihal duyguyildirim aynen arada benim de oluyor. İnsanın gözü kendi kendine atıyor böyle tık tık. Biz de 20+3
duyguyildirim aslimutlu1 geçenlerde kafama takılan bişey için hastaneye gittim durduk yere acil doğumhanaye koydular. Gidip sormaya korkuyorum açıkçası 🙄
duyguyildirim iiisilll haftaya Çarşamba kontrol günüm basit bi mevzudur diye geçiştirdiler büyüklerim ama bilmiyorum. Hastaneye tek başıma gidemiyorum. İnşallah geçer😕
aslimutlu1 duyguyildirim tövbe tövbe. Dogumla ne alakası var 🙄 göz doktoruna git . Fazla toz dan bile olabiliyor
iiisilll duyguyildirim yani benim doktorum sadece sordu eger odem kaynaklysa yanls hatrlamiosam bol bol su icmekle alakali bol bol su icin
duyguyildirim Bsraucar bilmiyorum ama gebelikten önce başıma böyle bişey gelmeyince acaba gebelikten midir diye düşünmeden edemiyorum 🤷♀️
Beyzanurlina duyguyildirim 38 haftalıgım anlamsızca bugun ıkı kere yasadım resmen🤣🤣🤣 ne alakası olabılır ki acaba gebelıkle 🤔😂