acemianne1517 33+2 olduk bebek hareketleri öncekilerd sanki biraz azaldı gibi benzer durumu yaşayan var mı acaba normal midir.
Deniz_1987 acemianne1517 bazı postlarda görmüştüm canım bebeğim yeri daraldıkça hareketleride azalırmış korkma aklına iyi şeyler getir sağ salim kucağına alırsın inşAllah