Çok erken aslında bebeğin baskı yapması sizin için, ben 36+6 dayim daha göbeğim son 2 haftadır aşağı doğru düştü ve yeni yeni baskı yapıyor bebeğin kafası doğum kanalına yerleştiği için, yürütmeyecek kadar sizi hissediyorsunuz, öyle kasık ağrısına benzemiyor yani 😊 Bildiğiniz sanki alt tarafta iğne batırıyorlar ve tekme yemiş gibi canınız acıyor....Siz isterseniz doktor a sorun baskı bu şekilde oluyor çünkü