Seymasayinn Kızlar bebeğimin karın çevresi 2 hafta geride çıktı. İyi beslendiğimi düşünüyorum ama bu hafta böyle birşey çıktı. 38+2 deyim . Sizce neler yiyeyim bebeğe neler kilo aldırır?
Ozgeaydogan Seymasayinn 😊canim dert etme ben 39+ 4 te 2 kilo 800 gr oğlumu doğurmuştum bence kilosu iyi gözümüz alışmış tombik bebeklere 🤣 senin bebişin kilosu güzel merak etme doğumdan sonra hızla toparlıyor zaten önemli olan gelişimini tamamlaması. Ayrıca bildiğim kadarıyla tahin pekmez muz ve proteinli gıdalar kilo aldırıyor bebeğe
Seymasayinn Ozgeaydogan İnşallah canım ya içim biraz rahatladı . Sende bebeğini sağlıkla büyüt inşallah . 💕